2013. december 10., kedd

ÚÚÚÚÚÚ !

Borzasztó Happy vagyok :D

Korábban olvastam már a cikket, de eddig nem nagyon volt időm kicsit örömködni.Nagyon szeretnék nekik gratulálni, mert nagyon szép pár és bár így le kell fújnom a képzeletbeli esküvőmet Sebbel, megéri, mert egy igazi nővel lehet boldog, nekem meg marad a várakozás a saját hercegemre.
Minden jót szeretnék nekik innen kívánni, mert megérdemlik.

Most pedig egy kis közérdekű...Kaptam egy érdekes kommentet a novella utolsó részéhez, ami tétova kérést fogalmaz meg, hogy esetleg legyen egy egész történet belőle.Nos én elkezdtem ma megírni és be kell vallanom, hogy most írom a befejező résztől az ötödiket, szóval ha ti is szeretnétek a folytatást, akkor a hamarosan felkerülő szavazással eldönthetitek.

Remélem a többség szeretné, mert a Fight for us óta ez az első olyan történet, ami komolyan tetszik.

Puszi, Bloodorange :*:*

1 megjegyzés:

  1. Hello!!! :)

    Még szép, hogy szívesen olvasnám, hiszen az ÉN ötletem volt. :D Annyira örülök, hogy szívesen írod mindezt, s bízom benne, hogy mielőbb publikálni is fogod. :)

    Pusszantalak: szabus

    VálaszTörlés